Новости
iPad mini - удобен как никогда!
Новые Macbook Pro с Retina дисплеем!
все новости интернет магазинаСтатьи
Как быть, когда встал вопрос при выборе игр для Xbox?
Принципиальные отличия покупки Xbox 360 Slim
все стаьи интернет магазинаПоиск по коду товара
Способи та умови доставки, обміну та повернення товару.
Як здійснюється доставка по Києву і яка її вартість?
У період воєнного стану у нас не працює кур'єрська доставка по Києву. Товар ви можете самостійно забрати в нашому шоу-румі за попереднім замовленням або скористатися кур'єрською доставкою оператора "Нова пошта".
Чи є доставка по Україні?
Для відправки Ваших замовлень у регіони ми обрали лідера вантажоперевезень України, компанію "Нова пошта". Вони радують нас не тільки найширшою географією покриття, а й максимально клієнтоорієнтованістю - будь-які спірні ситуації вони вирішували на користь своїх клієнтів.
Доставка замовлення можлива:
- до відділення "Нової пошти"
- адресна доставка, як додаткова послуга "Нової пошти"
Відправлення замовлення по Україні, оформленого до 16.00, може бути здійснене цього ж дня. Своє замовлення ви можете отримати вже наступного дня, якщо терміни поставки відповідають умовам "Нової пошти". Замовлення, відправлені в суботу, або день, що передує святковому, ви зможете отримати в понеділок, або в перший робочий день, відповідно.
Вартість доставки товару залежить від тарифів вантажоперевезення, ваги посилки і способу оплати товару.
Оплата товару здійснюється на наш рахунок у відділенні банку, або ви можете скористатися послугою післяплати.
Розрахунок вартості Вашого замовлення:
Накладений платіж: Сума замовлення + 2% (послуга "Накладений платіж") + вартість доставки вантажу.
Оплата на картку Приват Банку: Сума замовлення + 1% (комісія Приват Банку під час переведення в готівку грошових коштів) +0,5% від вартості замовлення (страховка товару вантажоперевізників) + вартість доставки вантажу.
Чи можна купити товар прямо в нашому офісі?
Придбати товар ви також можете прямо в нашому офісі. Для цього необхідно попередньо зв'язатися з нашим менеджером за
тел.: 0800 30-20-05 і зробити замовлення. Після цього узгодьте з менеджером час вашого візиту. Наш затишний шоу-рум у центрі Києва потішить вас гарячою кавою, дружньою атмосферою, широким вибором аксесуаром і якісною консультацією наших гуру у світі Apple.
Чи можна повернути або обміняти куплений товар?
Куплений товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів після купівлі. При цьому має бути збережено товарний вигляд товару, повна його комплектація, захисні елементи (пломби та ярлики), упаковка, а також чек або інший розрахунковий документ, виданий кур'єром. Повернення неможливе, якщо товар має явні ознаки експлуатації, зміни та пошкодження.
Для повернення товару необхідно:
- написати заяву, як у нашому магазині, так і віддалено (надіславши її скан копію на нашу адресу [email protected]). Шаблон заяви можна взяти у менеджера магазину, або написати заяву у вільній формі. У тілі заяви необхідно вказати найменування товару, який ви хочете повернути, описати стан товару і причини повернення.
- Після розгляду вашої заяви та консультації щодо способу повернення як товару, так і грошових коштів, вам необхідно буде надати товар для огляду та приймання-передачі.
- Повернення грошових коштів здійснюється у строки, визначені законодавством.
- Якщо після початку експлуатації товару ви помітили приховані дефекти, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном 0800 30-20-05. Ми проведемо експертизу, на основі якої буде ухвалюватися рішення про подальші дії: ремонт, обмін або повернення грошей.
Зверніть увагу, що будь-які претензії щодо зовнішнього вигляду, асортименту, відповідності отриманого товару замовленому, його комплектності та кількості приймаються тільки при отриманні товару у кур'єра. Ставлячи підпис на бланку замовлення, ви цим підтверджуєте, що не маєте претензій до інтернет-магазину з усіх згаданих питань.
Інші спірні питання між сторонами вирішуються на основі Закону України "Про захист прав споживачів".
Подробнее:http://rozetka.com.ua/about/